נתב שיחות
בכל עסק וארגון המספק שירות טלפוני ללקוחותיו באופן שוטף, יש צורך במרכזיה טלפונית אשר תאפשר לנתב באופן יעיל שיחות למחלקות המתאימות ותיצור מרחב נוח להמתנת הלקוח. הקריינות המוקלטת בקול רדיופוני ונעים ובשפה עברית רהוטה וברורה, תפנה את לקוחותיך אל השלוחות השונות בנוחות וביעילות – ומשמשת לך כשער כניסה מרשים, היוצר תדמית עסק איכותית. כאשר בעל העסק או אחד העובדים מקליט את קריינות הנתב, ההבדל ניכר ביותר. רעשי רקע צורמים, דיבור לא ברור ובעיקר תחושה של חובבנות, מאפיינים קריינות מסוג זו. לכן, מומלץ להיעזר בשירות מקצועי שיספק לך את המענה האיכותי ביותר.
- סמסונג נתב שיחות 1:07
- אייבורי נתב שיחות 0:24
- עגבניה נתב שיחות 0:23
- פרנג'ליקו 0:41
- שפן הסלע נתב שיחות 0:47
- ביטום נתב שיחות 0:25
- לאופק נתב שיחות 0:55
- גולדמוביל נתב שיחות 0:32
המתנה
אולפני הקול החדש מציעים לך שירותי קריינות למערכת ההמתנה על הקו בעסק או בארגון שלך. במהלך המתנה למענה, ניתן לשלב במוסיקת ההמתנה קריינות שתספק מידע למתקשר בעודו ממתין: החל במבצעים אטרקטיביים וכלה במוצרים ובשירותים חדשים. כך ניתן ליצור מרחב מועיל ונעים שבו יוכל המתקשר להמתין בנוחות עד ששיחתו תתקבל או עד שהבירור יסתיים – ובקשתו תקבל מענה. באופן זה, שירות המתנה קולית מספק חוויית משתמש ברמה גבוהה למתקשרים אליך – וישמור על סבלנותם בעוד הם ממתינים לשירות. מובן שניתן גם להציע לממתין להשאיר פרטים על מנת שנציגיך יחזרו אליו מאוחר יותר, מה שמוסיף מאפיין חשוב לחוויית השירות.
- עץ השדה המתנה 0:33
- סננס המתנה 0:54
- מרגי רואה חשבון המתנה 1:04
- ביטום המתנה 1:41
- איי סי אס אקספונט המתנה 1:13
- אשפר המתנה 0:43
- הבית שלך המתנה 0:46
- דוקים המתנה 1:03
הודעת סגור
כאשר לקוח מתקשר לבית עסק לאחר שעות הפעילות המוגדרות – ולא מקבל מענה מכל סוג שהוא – הלקוח יעבור מיד אל העסק הבא. לעומת זאת, כאשר הלקוח נענה בקריינות איכותית שמספקת לו נתיב שיאפשר לו לקבל בכל זאת השירות הנחוץ לו (גם אם לא באותו הרגע ממש), תוך כדי כך הצהרה על כך שאמנם העסק סגור כעת וציון את שעות הפתיחה, אפשרויות לקבלת הקהל, הזמנת השירות וקבלתו אונליין ברשת האינטרנט ואף אפשרות להשאיר הודעה ולקבל מענה בשעות הפעילות – המסר שמוטמע בתודעת הלקוח הוא שיש לו מענה ופתרון ממש כאן, ואפשר לקבלו בקרוב.
- שחר אנד שחר הודעת סגור 0:50
- מועצה דתית הודעת סגור 0:34
- מ.א לייגר בעמ הודעת סגור 0:20
- לאופר תעופה הודעת סגור 0:25
הודעה לתא הקולי
אולפני הקול החדש מציעים שירותי קריינות למרכזיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר – ומאפשרים לך לספק ללקוחותיך שירות לקוחות נעים, אדיב ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר. מהיום, אין צורך עוד להפסיד אף לקוח, גם לאחר שעות הפעילות – וגם אם כל השלוחות תפוסות. בקול רדיופוני ונעים, בליווי הוראות ברורות וידידותית, יציע התא הקולי ללקוחותיך להשאיר הודעות בתא הקולי – אליהן ניתן יהיה לגשת ביום העסקים הקרוב. כמו כן, מלבד השארת הודעה, תא קולי מקצועי יציג בפני לקוחותיך אפיקי תקשורת נוספים כמו הודעות דוא"ל, ביצוע הזמנה באתר, השארת פרטים באתר ומגוון אפיקים אחרים הזמינים בעסק שלך.
- עץ השדה תא קולי 0:06
- מכון הניג תא קולי 0:09
- חמוץ מתוק תא קולי 0:12
- ארקטה תא קולי 0:10
- אלון קורל משרד עורכי דין תא קולי 0:11